Infomedics stuurt u rekeningen namens uw zorgaanbieder. Uw zorgaanbieder heeft daardoor een stuk minder administratie. En dus meer tijd voor het verlenen van goede zorg! Ook voor u is het handig, want in veel gevallen checken wij eerst bij uw zorgverzekeraar of (een deel van) uw behandeling vergoed wordt. Het bedrag dat overblijft betaalt u aan Infomedics. Als het nodig is kunt u uitstel van betaling aanvragen of een betalingsrekening treffen. Goed geregeld dus, voor iedereen!

 

 

 

 

 

 

 

Gerelateerde vragen

Kan ik voor de digitale rekening mijn e-mailadres en/of telefoonnummer wijzigen?

Infomedics ontvangt uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer van uw zorgaanbieder. Indien u uw e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer wilt wijzigen, vragen wij u vriendelijk deze wijzigingen door te geven aan uw zorgaanbieder.

 

Houd er rekening mee dat u zelf verantwoordelijk bent voor de juistheid van uw gegevens.

 

 

Hoe kan ik zien of mijn rekening gedeclareerd is bij mijn zorgverzekeraar?

Als Infomedics uw rekening heeft gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar en er heeft een (gedeeltelijke) vergoeding plaatsgevonden, dan staat dit op uw rekening. 

 

 

Bij vragen kunt u opnemen met uw zorgverzekeraar.

 

Mijn (digitale) rekening klopt niet, wat nu?

 

 

Als uw rekening niet klopt en/of u vragen heeft, kunt u telefonisch contact opnemen met Infomedics.

 

Telefoonnummer:

036 203 1900

 

 

Tandheelkundige tarieven

De tarieven binnen de tandheelkunde zijn landelijk vastgesteld door de

 

Tariefbeschikking Tandheelkundige zorg 2023